Les particularités de l’enseignement du français langue étrangère aux étudiants en thérapie physique et en ergothérapie en Ukraine
DOI:
https://doi.org/10.52846/aucssflingv.v45i1-2.93Cuvinte cheie:
French, physical therapy, occupational therapyRezumat
Articolul analizează particularitățile predării limbii franceze ca limbă străină la studenții facultăților de fizioterapie și terapie ocupațională din cadrul instituțiilor de învățământ superior din Ucraina. Cunoașterea limbilor străine este unul dintre cele mai importante aspecte în formarea acestor specialiști. Aceasta oferă posibilitatea de a comunica în mod liber cu colegii din străinătate, de a face stagii în
exterior, de a citi literatură de specialitate, de a participa la conferințe internaționale. Studiul limbii franceze ca limbă străină în timpul programelor de licență și de masterat ar trebui să fie vast, cuprinzător și dinamic, cu cerințe clare, bazate pe utilizarea literaturii educaționale moderne și a resurselor electronice. Practica limbii este una dintre cele mai importante componente în formarea unui specialist calificat. Programul de limbă franceză ca limbă străină pentru fizioterapeuți și terapeuți ocupaționali ar trebui să fie structurat în mod logic și echilibrat, ar trebui să urmărească pregătirea pentru obținerea Diplomei de franceză în scopuri profesionale în asistența medicală și să conțină o serie de cunoștințe interdisciplinare privind sistemul de asistență medicală în Franța.