The Productivity of Morphological Neologisms in the English Segment of the Fashion and Beauty Industry

Autori

  • Oksana DZIUBINA Ivan Franko National University of Lviv
  • Olesia TATAROVSKA Ivan Franko National University of Lviv
  • Roman DUDOK Ivan Franko National University of Lviv
  • Lyubomyr BORAKOVSKYY Ivan Franko National University of Lviv

DOI:

https://doi.org/10.52846/aucssflingv.v45i1-2.106

Cuvinte cheie:

neologism, morphology, fashion and beauty industry

Rezumat

Articolul este dedicat studiului neologismelor în industria modernă a modei și a frumuseții. Astfel, au fost identificate cele mai productive modalități de formare a neologismelor în industria modernă a modei și a frumuseții. Sunt analizate caracteristicile morfologice ale formării neologismelor în limba engleză. Se realizează o clasificare a neologismelor din industria modei și a frumuseții, în funcție de metoda de formare a cuvintelor. Compunerea s-a dovedit a fi cea mai productivă modalitate de formare a cuvintelor, iar cea mai puțin productivă este conversiunea.

Publicat

2023-12-11